آیا می دیابتی بیماران مبتلا به نفروپاتی خوردن عسل
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می دیابتی بیماران مبتلا به نفروپاتی خوردن عسل

عسل یک نوع از مواد غذایی طبیعی با بوی شیرین است، تکقندی از آن را می توان با بدن بدون هضم، که دارای اثرات سلامت خوب در زنان و کودکان جذب می شود، بنابراین عسل به عنوان "شیر پیر مرد" نامیده می شود. در حالی که، در شرایط بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی، می تواند آنها عسل برای مراقبت های بهداشتی می خورند؟

اگر چه عسل می تواند به عنوان مکمل استفاده می شود، چرا که آن را به دستگاه گوارش بالا تعلق دارد، سطح قند خون بالا، آسیب بیشتری به کلیه ها و اندام های دیگر را، پس از آن به بیماران دیابتی پیشنهاد نیست. اگر می خواهید به استفاده از عسل، شما باید برخی از اگر آن را با توجه به شرایط خود را. چیزی که بهتر برای بیماران دیابتی است را به یک برنامه رژیم غذایی با کمک دکتر بیماری تغذیه یا کلیه.

شما می دانید که بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی مناسب را انتخاب کنید مواد غذایی با GI پایین، که شامل سبزیجات، میوه ها، و غذای اصلی می باشد.

سبزیجات مانند خیار، گوجه فرنگی، کالری و غیره

میوه ها مانند گریپ فروت، میوه کیوی، توت فرنگی، سیب سبز نیز خوب هستند!

غذای اصلی مانند درشت و آرد ذرت هم خوب است برای بیمار هستند

علاوه بر این، مواد غذایی با کیفیت بالا پروتئین برای آنها مفید است، مانند گوشت بدون چربی، شیر، ماهی و غیره می باشد.

اما مهم نیست چه نوع مواد غذایی را انتخاب کنید، شما باید آن را با توجه به شرایط خود را و یا مشورت پزشکان خود را قبل از آن را انتخاب کنید.

اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در انتخاب غذاهایی که می خورید و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان نفروپاتی دیابتی دارید، می توانید پیام را به ما ترک و یا چت با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما در اینجا در حال انتظار برای شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 15 اسفند 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: